J & A (Jautājumi un Atbildes)

1. Cik ilgi aizņem dzīvokļa tīrīšana, lai es varu aprēķināt uz cik stundām man apkopēja nepieciešama?

Tas ir atkarīgs no tā, cik daudz Jūs vēlaties, lai apkopēja iztīra, cik tīrs ir dzīvoklis uz doto brīdi, cik regulāri Jūs vēlaties, lai dzīvoklis tiek tīrīts. Ja Jūs vēlaties, lai akopēja ne tikai izmazgā grīdu un noslauka putekļus, bet arī nomazgā traukus un izgludina veļu, tas aizņems vairāk laika. Putekļu slaucīšana, vannas istabas un virtuves tīrīšana vienmēr aizņem vairāk laika, īpaši, ja Jūsu dzīvoklī ir daudz mantu. Aptuvenais regulārā dzīvokļa tīrīšanas laiks aprēķinot uz dzīvokļa m2 ir šāds:     

    21 – 40m2 aptuveni 2 – 3h*
    41 – 60m2 aptuveni 3 – 4h*
    61 – 100m2 aptuveni 4 – 5h*
   101 – 150m2 aptuveni 5 – 6h*
   151 – 200m2 aptuveni 6 – 8h*

* Tīrīšnas laiks katrā dzīvoklī var atšķirties. Tas ir atkarīgs no tā, cik dzīvoklis ir tīrs dotajā momentā un cik daudz mēbeļu un lietu tajā ir.

Pirmā tīrīšana reize parasti aizņem nedaudz vairāk laika, jo Jums kopā ar apkopēju jāiziet cauri tīrāmo vietu/lietu sarakstam un darbiem. Pirms pirmās tīrīšanas mēs Jums nosūtīsim prioritāšu sarakstu, kur varēsiet atzīmēt, kuras vietas vēlaties, lai iztīra pirmās. Apkopēja mēģinās iztīrīt pēc iespējas vairāk Jūsu pieteiktajā laikā, sākot darbu ar Jūsu noteikto prioritāšu sarakstu.

2. Ko man darīt, ja neesmu apmierināts/a ar tīrīšanu?

Mēs tiecamies uz to, lai katrs mūsu klients būtu apmierināts ar mūsu sniegto pakalpojumu. Un ne tikai to, mēs mēģinam radīt smaidu katra sejā. Bet ja tomēr atgadās situācija, kad neesat apmierināts ar sniegto pakalpojumu, droši atrakstiet mums uz info@helpathome.lv vai zvaniet +371 268 56 311 un mēģināsim kopā atrast risinājumu.

3. Ja vēlos, lai uzkopšana tiek veikta ar maniem uzkopšanas līdzekļiem, kādi līdzekļi ir nepieciešami?

Pirms pirmās tīrīšanas mēs nosūtīsim Jums sarakstu ar nepieciešamajiem tīrīšanas līdzekļiem.

4. Kas notiek, ja apkopēja tīrot kaut ko saplēš?

Mūsu civiltiesiskā apdrošināšana no apdrošināšanas kompānijas Balta sedz pakalpojumu izpildes laikā radītos zaudējumus līdz 100 000 EUR.

5. Kas notiek, ja mana apkopēja saslimst?

Diemžēl mēs visi kādreiz slimojam. Ja Jūsu apkopēja saslimst, mēs mēģinam piemeklēt citu apkopēju vai arī piedāvāsim Jums pārcet apkopšanas laiku uz citu dienu.

6. Kā es varu atcelt regulāro tīrīšanu uz laiku, ja, piemēram, dodos brīvdienās?

Jūs varat iesaldēt tīrīšanas pakalpojumu, piezvanot uz ofisu vai uzrakstot info@helpathome.lv. Ja vēlaties iesaldēt uzkopšanu, lūdzu paziņojiet par to vismaz nedēļu iepriekš.

7. Kā es varu pātraukt līgumu par regulāro tīrīšanu?

Mēs, protams, ceram, ka sadarbība būs ilgstoša un veiksmīgs, tomēr ja esat izlēmis atcelt regulāro tīrīšanu, Jūs to  varat izdarīt, rakstiski par to mums paziņojot 1 mēnesi iepriekš uz e-pastu info@helpathome.lv

8. Cik droši ir ņemt apkopēju no Jūsu firmas?

Tas ir daudz drošāk nekā nodarbināt apkopēju pa tiešo. Mēs rūpīgi izvērtējam visus darbiniekus un pārliecinamies, ka viņi ir uzticami. Tieši viņi ir tie, kas uztur mūsu reputāciju. Pasūtot tīrīšanu no Help@Home, jūs varat arī būt drošs par to, ka Jūsu mājoklis vai ofiss būs vienmēr tīrs, tad kad to vēlaties, jo ja pastāvīgā apkopēja saslimst, mēs to varam aizvietot ar citu. Papildus drošību dod arī tas, ka mūsu pakalpojumu sniegšana ir civiltiesiski apdrošināta apdrošināšanas sabiedrībā Balta, kas sedz zaudējumus bojājumu gadījumā par summu līdz 100 000 EUR.